میزان اثرگذاری رسانه‌ها در حوزه علوم شناختی بررسی شد

تاریخ : 1396/05/25

تعداد بازدید : 429

0 امتیاز از 0 رای

از سوی ستاد توسعه علوم شناختی، "نشست علوم شناختی و رسانه" با هدف بهبود عملکرد رسانه‌های جمعی در این حوزه برگزار شد.

با هدف بررسی تاثیر علوم شناختی در جذب مخاطب در رسانه‌های تصویری، نشستی با حضور دکتر کمال خرازی دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، مدیران ستاد و جمعی از اساتید علوم شناختی، روان شناسی، رسانه‌، فیلم و سینما برگزار شد.

در این نشست در خصوص اینکه علوم شناختی چگونه می‌تواند در بهبود و ارتقای رسانه‌های جمعی به ویژه برنامه‌های تلویزیونی موثر باشد، بحث و تبادل نظر شد.

filereader.php?p1=main_fbc50500e1fa68379
نظر شما