اکران ویژه فیلم مستند سینمایی” کاپیتان من” به مناسبت هفته آگاهی از مغز در محل باغ کتاب تهران

You are currently viewing اکران ویژه فیلم مستند سینمایی” کاپیتان من” به مناسبت هفته آگاهی از مغز در محل باغ کتاب تهران
۳۲۶ Views

فیلم مستند سینمایی” کاپیتان من” به مناسبت هفته آگاهی از مغز برای دانشجویان، محققان و علاقه مندان به حوزه دانش علوم شناختی و ساختار و عملکردهای مغز، عصر روز جمعه پنجم اسفندماه جاری درمحل باغ کتاب تهران اکران می شود.

فیلم مستند سینمایی “کاپیتان من” به منظور افزایش آگاهی های عمومی نسبت به دانش علوم شناختی، ارتقای بهداشت و سلامت مغز و ساختارهای پیچیده آن با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی ساخته شد.

 

این فیلم مستند ۹۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی “بهرام رادان” تهیه کننده و بازیگر مطرح سینما و به کارگردانى “سیاوش صفاریان پور” ساخته شده و داستان فیلم کنجکاوى این بازیگر براى کشف رازهاى مغز انسان است.

 

فیلم مستند “کاپیتان من ” قرار است در سال آینده در سینماها و دیگر مراکز فرهنگی کشور اکران شود.

 

“مهرداد نعیمی” نویسندگى متن داستانی این مستند را برعهده دارد و “بهرام رادان” علاوه بر تهیه کنندگى، به عنوان راوى در این فیلم مستند نقش آفرینی می کند.

 

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از تمامی دانشجویان، اساتید، محققان رشته های مرتبط با دانش علوم شناختی و اعصاب و علاقه مندان به حوزه دانش شناختی دعوت می کند برای تماشای این فیلم مستند سینمایی مورخ ۵ اسفند ساعت ۱۹ در محل باغ کتاب تهران سالن هشت حضور یابند.

دیدگاهتان را بنویسید