دوره جامع توانبخشی شناختی دراختلالات روانپزشکی و نورولوژی با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برگزار می شود

You are currently viewing دوره جامع توانبخشی شناختی دراختلالات روانپزشکی و نورولوژی با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برگزار می شود
۳۵۴ Views

دوره جامع توانبخشی شناختی دراختلالات روانپزشکی و نورولوژی با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برگزار می شود

طراحی پروتکل های مداخله ای برای مشکلات شناختی و معرفی تکنولوژی های نوین حوزه توانبخشی با رویکردهای مبتنی بر شواهد از دیگر اهداف برگزاری این رویداد علمی و تخصصی عنوان شده است.

 

دوره جامع توانبخشی شناختی دراختلالات روانپزشکی و نورولوژی از مفاهیم تا مداخلات بالینی با معرفی ابزارها و تکنولوژی های نوین توسط گروه علمی سیناپس و آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و با حضور اساتید مجرب حوزه علوم شناختی، توانبخشی، روانپزشکی و نورولوژی اواخر بهمن ماه جاری برگزار می شود.

 

این دوره در چهار سرفصل مبانی، اختلالات شناختی ، توانبخشی شناختی و ابزارها برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های روانشناسی، علوم شناختی، کاردرمانی، گفتاردرمانی،شنوایی شناسی، روانپزشکی، نورولوژی، پزشکی، علوم اعصاب، علوم تربیتی و مشاوره برگزار می شود.

 

علاقه مندان شرکت در این دوره که به مدت ۵۶ ساعت بطور آنلاین ادامه می یابد، می توانند از طریق آدرس https://irsynapse.com نسبت به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید