ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و صندوق پژوهش و فناوری گیلان برای کمک به توسعه زیست بوم علوم و فن آوری شناختی تفاهم نامه امضا کردند

You are currently viewing ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و صندوق پژوهش و فناوری گیلان برای کمک به توسعه زیست بوم علوم و فن آوری شناختی تفاهم نامه امضا کردند
۳۱۲ Views

با هدف کمک به توسعه زیست بوم علوم و فناوری های شناختی، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و صندوق پژوهش و فناوری گیلان تفاهم نامه همکاری متقابل امضا و مبادله کردند.

این تفاهم نامه از سوی دکتر ” سید محمد مهدوی” دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری­های شناختی، دکتر “دانیال صابر سمیعی” مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان امضا شد.

 

براساس این تفاهم نامه از محل منابع ستاد توسعه علوم و فناوری­های شناختی، صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق پژوهش و فناوری گیلان تسهیلات لازم برای کمک به توسعه زیست بوم علوم و فناوری­های شناختی به شرکت های فناور و محققان در این حوزه ارائه می ­گردد.

 

در این تفاهم نامه صندوق پژوهش و فناوری گیلان به عنوان یکی از صندوق­های عامل ستاد توسعه علوم و فناوری­های شناختی برای کمک به توسعه زیست بوم فناوری­های شناختی انتخاب شده است.

 

در چارچوب این تفاهم نامه که به مدت پنج سال ادامه می یابد، تسهیلات و منابع مالی لازم و نیز سرمایه گذاری و سایر اشکال خدمات مالی توسط صندوق عامل به متقاضیان معرفی شده از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری­های شناختی ارائه می­شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید