سه تیم موفق به راهیابی به دوره شتابدهی در نخستین رویداد”ذهن افزارهای کسب و کار” با حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی شدند

You are currently viewing سه تیم موفق به راهیابی به دوره شتابدهی در نخستین رویداد”ذهن افزارهای کسب و کار” با حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی شدند
۳۴۱ Views

به منظور ارائه راهکارهایی با رویکرد علوم شناختی برای مدیریت سرمایه انسانی، بازاریابی و هوشمندی سازمان، سه تیم در مرحله نهایی نخستین رویداد ” ذهن افزارهای کسب و کار ” تحت حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری شناختی موفق به راهیابی به دوره شتابدهی شدند.

این رویداد برای جذب ایده ها و محصولات فن آورانه در حوزه ابزارهای شناختی برای رهبری ، مدیریت سرمایه انسانی و بازاریابی و هوشمندی سازمان با حمایت معاونت علمی و فن آوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و ستاد توسعه علوم وفناوری‌های شناختی توسط مرکز نو آوری و شتاب دهنده علوم شناختی نوآوران ذهن آینده(مایندپلاس) برگزارشد.

در نخستین رویداد” ذهن افزارهای کسب و کار” با حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی با توافق داوران، سه تیم
Joy Job”، “HR-Verse و “هوشلی ” برای ورود به مرحله شتابدهی انتخاب شدند.

در طرح” joy Job ” بهبود تجربه کاری کارکنان در سازمان ‌ها و کمک به افزایش کیفیت زندگی در محیط سازمان در یک بستر نرم‌افزاری هوشمند، در طرح ” HR-Verse” بهبود برند سازمانی کارفرمایان، کاهش هزینه و زمان فرآیند های مدیریت سرمایه انسانی و توسعه ابزارهای کمکی قابل‌اتکا برای ارزیابی افراد و نیز در طرح “هوشلی ” ارتقای سطح هوش هیجانی و ویژگی‌های روان‌شناختی کارکنان سازمان‌ها در محیط نرم‌افزاری هوشمند متکی بر بازی‌ها و ابزارهای شناختی با رویکردهای شناختی ارایه و مورد توجه قرار دارد.

تیم‌های منتخب این رویداد، از تامین سرمایه بذری تا سقف یکصد میلیون تومان، تامین فضای استقرار، آموزش، منتورینگ و شتابدهی، تجاری‌سازی و جذب سرمایه‌گذار بهره‌مند خواهند شد.

از تقابل موضوع شناخت با مدیریت سازمان و کسب ‌وکار، مباحث مختلفی در حوزه‌های شناخت مدیریتی از جمله گزینش و ارزیابی شناختی کارمندان، توانمند سازی شناختی گروه‌ها و تیم ‌های کاری، تمرین و توسعه شناختی کارکنان، مدیریت استرس و سلامت شناختی، شکل‌دهی به انگیزه ‌های شغلی با رویکرد شناختی، طراحی شغل و ارگونومی شناختی، شناسایی و توانمند سازی شناختی رهبران سازمان، زوایای شناختی در تصمیم‌گیری سازمانی، تغییر و توسعه شناختی سازمانی و شناسایی تفاوت‌های فردی با رویکرد شناختی پدیدار می شوند.

از منظر راهکارهای با قابلیت تجاری‌سازی، مواردی از قبیل ارزیابی و توانمند سازی شناختی سرمایه انسانی، ارزیابی و توانمند سازی شناختی رهبران و کارآفرینان، هوشمندی شناختی کسب ‌وکار و بازاریابی شناختی مهم‌ترین حوزه‌های مدیریت با رویکرد شناختی هستند که می‌توانند ابزارهای مختلفی در حوزه‌های آزمون‌های ارزیابی شناختی، نقشه‌های شناختی، داده‌کاوی و بصری‌سازی شناختی، بازی‌های جدی و بازی‌وارسازی و علوم اعصاب شناختی را شامل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید