نهمین دوره مسابقه ملی دانش آموزی دانش مغز (Brain Bee) با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی درکشور برگزارمی شود

You are currently viewing نهمین دوره مسابقه ملی دانش آموزی دانش مغز (Brain Bee) با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی درکشور برگزارمی شود
۳۳۱ Views

ا هدف ترغیب دانش‌آموزان به فعالیت در حوزه دانش مغز، کارکردها و ساختار آن ، پرورش استعدادهای جوان، ‌استفاده از ایده‌های نو و هدایت نسل پویای امروز به تحصیل در حوزه علوم اعصاب، نهمین دوره مسابقه ملی دانش آموزی “دانش مغز ” (Brain Bee ) با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی درسطح کشور برگزار می شود.

مسابقات بین المللی دانش آموزی دانش مغز رقابتی گسترده میان نوابغ دانش آموزی در سطح جهانی است که بسترهای و فرصت های لازم را برای ترویج و توسعه و گسترش رشته های مرتبط با دانش علوم شناختی در سطح کشور ها را فراهم می کند.

 

این مسابقات سالانه در بیش از ۱۵۰ مرکز و ۵۰ کشور دنیا برگزار می شود و برگزیدگان ، هر ساله در یک نقطه از جهان گرد هم آمده و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 

مسابقات ملی دانش آموزی” دانش مغز” در کشورمان با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی و توسط انجمن علوم اعصاب ایران و با همکاری گروه علنی سیناپس برگزار می شود.

 

دانش آموزان سننین ۱۳الی ۱۸ سال علاقمند به شرکت در این دور از رقابت ها ی تا سی ام دی ماه امسال مهلت دارند از طریق آدرس www.irsynapse.com/brainbee در این رویداد علمی ثبت نام نمایند.

 

مرحله نخست این دور از مسابقات ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

 

در این دور از مسابقات به پنج نفر برتر مرحله دوم آزمون دانش مغز علاوه بر لوح تقدیر ، جوایز نقدی بین شصت الی پانزده میلیون اهدا می شود.

 

نمایندگان اعزامی ایران به مسابقات جهانی دانش مغز در سال های اخیر همواره در میان ۵ کشور برگزیده رقابت ها جای داشتند.

 

دیدگاهتان را بنویسید