همزمان با هفته آگاهی ازمغز با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی رویداد” ۱۰۰۰ روز اول زندگی ” در تهران برگزار شد

You are currently viewing همزمان با هفته آگاهی ازمغز با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی رویداد” ۱۰۰۰ روز اول زندگی ” در تهران برگزار شد
۳۱۴ Views

به مناسبت برگزاری هشتمین سال متوالی هفته آگاهی از مغز در کشورمان و با هدف آشنایی والدین نسبت به رشد هنجار کودک ، رویداد آموزشی و تخصصی تحت عنوان ” یکهزار روز اول زندگی ” با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی در تهران برگزار شد.

در این رویداد والدین دارای کودک زیر هفت سال با رشد هنجار کودک در ابعاد شناختی، حرکتی ، گفتاری ، رفتاری و مهارت های خودیاری آشنا می شوند.

 

در رویداد “یکهزار روز اول زندگی ” علائم خطر بیماری های شایع در این دوران مورد بحث و بررسی قرار می گیرد تا با شناسایی به موقع و اقدام جهت غربالگری های تخصصی از معلولیت های ناشی از تاخیرات رشدی و سایر اختلالات پیشگیری شود.

 

این برنامه به مدت دو روز و از امروز نهم ماه جاری و به بصورت حضوری با همکاری اداره کل سلامت شهرداری تهران در مناطق هفده آغاز شده و درمنطقه هجده تهران ادامه می یابد. گروه علمی سیناپس با همکاری اداره کل سلامت شهرداری تهران و با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی در اجرای این برنامه آموزشی و تخصصی مشارکت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید