پاویون محصولات و دستآوردهای شناختی ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی در نمایشگاه بین المللی اصفهان گشایش یافت

You are currently viewing پاویون محصولات و دستآوردهای شناختی ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی در نمایشگاه بین المللی اصفهان گشایش یافت
۲۹۳ Views

پاویون محصولات و دستآوردهای شناختی ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی “مادر، کودک و نوجوان” اصفهان گشایش یافت و هفت شرکت استارتاپی و دانش بنیان فعال در این حوزه تولیدات و فن آوری های خود را درمعرض نمایش و عرضه عمومی قرار دادند.

پاویون محصولات و دستآوردهای شناختی در راستای اهداف و سیاست های حمایتی ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی از شرکت های استارتاپی و دانش بنیان فعال در این حوزه و با هدف تجاری سازی و توسعه بازار کسب و کار در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی اصفهان برپا شده است.

 

در این رویداد نمایشگاهی شرکت ها و مراکز استارتاپی و دانش بنیان “کودکان هوشمند”، “ایکس آر مدیکس” ، ” مرکز پژوهش روانسنجی هوشبهر”، انتشارات مهرسا” ، ” پرفیبو” ، کلوپ یاسان” و  ” مرکز فن آوری همراه گستر ذهن “(کیدورا) آخرین دستآوردهای خلاقانه و فن آورانه و محصولات حوزه شناختی را به نمایش گذاشتند.

 

پاویون محصولات و دستآوردهای شناختی ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی درحوزه های روانشناسی شناختی، مدلسازی، هوش مصنوعی، داده کاوی، زبان شناسی شناختی، بازی های شناختی، آموزش و پرورش شناختی با موضوع مادر، کودک و یا نوجوان در نمایشگاه بین المللی اصفهان گشایش یافته است.

 

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مادر، کودک و نوجوان” اصفهان که از معتبرترین نمایشگاه های کشور است، در تاریخ ۸ الی ۱۲ اسفند ماه میزبان تعداد کثیری از استارتاپ ها، شرکت های دانش بنیان، تولیدکنندگان صنایع و ارائه دهندگان خدمات در حوزه مادر، کودک و نوجوان می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید