چالش"طراحی پلن بهینه جذب و وفادار سازی مشتریان کارگزاری با بهره مندی ازتحلیل های شناختی" برگزار می شود

تاریخ : 1400/09/06

تعداد بازدید : 428

5 امتیاز از 4 رای

به منظور بهره گیری از دانش علوم شناختی در توسعه و رونق کسب و کارها و انجام فعالیت های اقتصادی و تجاری ،"چالش طراحی پلن بهینه جذب و وفادار سازی مشتریان کارگزاری با استفاده از تحلیل های شناختی" با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برگزار می شود.

این رویداد مساله محور با همکاری شرکت کارگزاری بورس "مبین سرمایه "  با هدف بهره گیری از دانش و تحلیل های شناختی  در انجام  فعالیت های اقتصادی و نیز شناسایی و جذب شرکت های فناوری و متخصص دانش بنیان و تیم های استارتاپی در قالب انجام یک فراخوان صورت می گیرد.

 

دراین چالش که به مدت 3 ماه برنامه ریزی شده است، شرکت کنندگان در دو مرحله مورد ارزیابی قرار می گیرند.

 

شرکت در این رویداد به دلیل پیچیده بودن مساله و نیاز به تخصص هایی در حوزه دانش هوش مصنوعی، داده کاوی هوشمند و علوم شناختی فقط به صورت تیمی امکان پذیر است.

 

پس از تکمیل ثبت نام، یک غربالگری اولیه توسط دبیرخانه انجام  و با توجه به فعالیت شرکت های متخصص و فناور و همین طور سوابق و فعالیت های شرکت کنندگان، راه یافتگان به مرحله اول مشخص خواهند شد.

 

شرکت ها و تیم های منتخب در این مرحله  به مدت یک ماه فرصت دارند تا طرح های خود را با توجه به داده هایی که در اختیارشان قرار گرفته است به دبیرخانه ارسال نمایند، پس از آن یک مرحله داوری غیر حضوری از طرح های ارسالی انجام و برگزیدگان مرحله اول مشخص خواهند شد.

 

راه یافتگان به مرحله دوم به مدت دوماه فرصت دارند تا طرح های خود را تکمیل و به دبیر خانه  این رویداد ارسال نمایند. سپس یک مرحله داوری حضوری برگزار و برگزیدگان نهایی مشخص می‌ شوند.

 

در این چالش  به برگزیدگان مرحله  دوم جوایز نقدی به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال ، تسهیلاتی تا سقف ده میلیارد ریال ، اعتبار معاملاتی با شرایط ویژه به همراه جوایز ارزنده دیگری تعلق می گیرد و برگزیده اصلی این رقابت از فرصت همکاری با شرکت مبین سرمایه برخوردار خواهد شد.

 

ثبت نام در این رویداد تا 30 آذر ماه جاری در سایت پیوست امکان پذیر است.    http://cognitup.ir

 

نظر شما