ستاد علوم شناختی از طرح های پژوهشی در امر بهسازی محیط های یادگیری مجازی حمایت می کند

تاریخ : 1400/04/09

تعداد بازدید : 760

5 امتیاز از 7 رای

ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی در فراخوانی از طرح های پژوهشی با هدف بهسازی محیط های یادگیری مجازی با الهام از یافته های علوم شناختی حمایت می کند.

این ستاد در شانزدهمین فراخوان طرح های پژوهشی، اعلام کرد: با هدف ایجاد نمونه موفق از محیط یادگیری مجازی با الهام از یافته های علوم شناختی و تجارب جهانی در بوم ایران، از اجرای طرح های تحقیقاتی در این زمینه حمایت بعمل می آورد.

 

ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی در این فراخوان از پژوهشگران و محققان خواست تا در پنج حوزه "توسعه برنامه ها برای ارتقای توانایی حرفه ای آموزگاران مجازی"، "توسعه فرصت ها و تجارب یادگیری برای آموزش های مجازی"، "توسعه برنامه هایی برای ارتقای قابلیت های شناختی آموزگاران و یادگیرندگان در محیط یادگیری"، "توسعه روش ها و ابزارهایی برای ارتقای تعاملات اجتماعی و هیجانی در محیط های یادگیری" و "توسعه برنامه هایی برای سنجش و ارزشیابی پیشرفت یادگیری" طرح های خود را ارائه دهند.

 

ستاد در این فراخوان از اعضای هیأت علمی دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه آموزش مجازی دعوت کرد پیشنهادهای پژوهشی خود را با توجه به تجربیات موفق جهانی در این زمینه به ستاد علوم شناختی ارائه دهند.

 

در این فراخوان همچنین از معلمان و مدارس که در دوره ویروس کرونا تجارب موفق در زمینه آموزش مجازی  داشته اند نیز دعوت شد تا با همکاری با متخصصان علوم یادگیری و شناختی و یا شرکت های دانش بنیان پیشنهادات پژوهشی خود را ارائه دهند.

 

ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی از تمامی پژوهشگران، محققان و دانش پژوهان خواست فرم پروپوزال بهسازی محیط های یادگیری مجازی را براساس فایل راهنمای ثبت طرح پژوهشی  دریافت و تکمیل کرده و در بازه زمانی 1400/4/10لغایت 1400/4/20( غیر قابل تمدید) از طریق کارتابل کاربری خود در سایت ستاد بار گذاری کنند.

نظر شما