ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی به منظور حمایت از فعالیت­های پژوهشی مرتبط با علوم شناختی به نویسندگان مقالات ISI جایزه تشویقی اعطا می­ کند.

مقالات چاپ شده در مجله ISI در حوزه علوم شناختی که به نام جمهوری­ اسلامی ایران ثبت شده، مشمول این حمایت هستند. تطابق موضوع مقالات با علوم وفناوریهای شناختی در کمیته علمی ستاد بررسی شده و پس از تایید آن مشمول دریافت حمایت تشویقی خواهند شد.

درخواست حمایت می­ بایست از طریق سیستم آنلاین حمایت تشویقی به آدرس https://cogc.ir و توسط نویسنده مسئول (Corresponding Author) یا اولین نویسنده ایرانی مقاله به ستاد ارائه شود. ستاد برای هر درخواست حمایت تشویقی کد رهگیری در اختیار درخواست کننده قرار می­ دهد تا از آن برای پیگیری وضعیت درخواست استفاده نماید

مدارک مورد نیاز برای درخواست

برای ثبت درخواست در سیستم آنلاین، فایل PDF مقاله چاپ شده در سربرگ مجله و تاییدیه نویسنده مسئول (در صورتی که فرد درخواست دهنده فردی غیر از نویسنده مسئول باشد) مورد نیاز است.

یادآوری: درخواست حمایت تشویقی فقط از طریق ثبت نام آنلاین قابل انجام و پیگیری است و مدارک ارسالی از طریق پست الکترونیک و بدون کد رهگیری بررسی نمی شوند.

خواهشمند است هرگونه مکاتبات شامل سوالات، پیشنهادات، انتقادات و ... در خصوص ثبت و پیگیری درخواست حمایت از مقالات ISI را به آدرس ایمیل research.paper@cogc.ir ارسال فرمایید.