“بریکس”برای مشارکت زنان درفعالیت های کارآفرینی ، مسابقه شرکت های نوآفرین زنان درکشورهای عضو برگزار می کند

You are currently viewing “بریکس”برای مشارکت زنان درفعالیت های کارآفرینی ، مسابقه شرکت های نوآفرین زنان درکشورهای عضو برگزار می کند
۱۲۴ Views

مرکز همکاری های تحول و پیشرفت معاونت علمی ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد: ائتلاف تجاری زنان کشورهای عضو”بریکس” در نظر دارد با هدف شناسایی و تبلیغ شرکت های نوآفرین زنان درکشورهای عضو این گروه و انگیزه بخشی به زنان برای مشارکت در فعالیت های کار آفرینی ، مسابقه شرکت های نوآفرین زنان کشورهای عضو بریکس برگزار نماید.

برندگان این مسابقه از میان زنانی خواهند بود که بهترین و کارآمدترین پروژه های تأسیس شرکت های نوآفرین را در یکی از حوزه های فناوری اطلاعات ،هوش مصنوعی، آموزش و پرورش، مراقبت های بهداشتی، بوم شناسی، نوآوری ها و زیر ساخت ها ، امنیت غذایی و کشاورزی در کشورهای عضو بریکس راه اندازی کرده اند.

این شرکت های نوآفرین باید دارای ظرفیت قابل توجهی برای تجاری سازی و همچنین ویژگی نوآورانه باشند تا در آینده بتوانند در بازار کشورهای بریکس رشد و گسترش پیدا کنند.

این مسابقه از چهاردهم خردادماه جاری آغاز شده و پس از بررسی پروژه های شرکت کنندگان توسط ائتلاف مذکور، اسامی برندگان در شهریورماه اعلام و جوایز طی مراسمی به صورت حضوری در مهرماه اعطا خواهد شد.

متقاضیان برای شرکت در مسابقه بایستی با مراجعه به پایگاه اینترنتی bricswomen.com نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه فایل معرفی پروژه خود اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید