دعوت از مراکز و شرکت های دانش بنیان و فناور فعال حوزه های شناختی برای سرمایه گذاری فناوری در توسعه ملی  

You are currently viewing دعوت از مراکز و شرکت های دانش بنیان و فناور فعال حوزه های شناختی برای سرمایه گذاری فناوری در توسعه ملی  
۴۰ Views

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از مراکز و شرکت های فناور و دانش بنیان فعال در حوزه های علوم شناختی خواست برای توسعه فعالیت ها و تجاری سازی محصولات خلاقانه و فناورانه در چهار حوزه اصلی ایده، راهکار، طرح دانش بنیان و ظرفیت هم آفرینی در فراخوان گروه سرمایه گذاری توسعه ملی مشارکت کنند.

گروه سرمایه گذاری توسعه ملی در نظر دارد در راستای ارج نهادن به گسترش و توسعه اقتصاد دانش بنیان در حوزه سرمایه گذاری در طرح های دانش بنیان و فناور مشارکت نماید و برهمین اساس در فراخوانی، شرکت ها و مراکز فناور و دانش بنیان را به مشارکت در امر سرمایه گذاری در حوزه‌های اولویت دار فراخواند.

این گروه از تمامی مراکز و شرکت ها و مراکز دانش بنیان و استارتاپی در حوزه های دانش بنیان، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و نوآوری و شتابدهنده ها دعوت به مشارکت کرده است.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از مراکز و شرکت های دانش بنیان و فناور فعال در حوزه های علوم شناختی خواست  اطلاعات خود را در سامانه سرمایه گذاری گروه توسعه ملی https://mellitech.net/  بارگذاری نمایند.

گروه سرمایه گذاری توسعه ملی، با اعتقاد به اینکه نیروی انسانی سرمایۀ اصلی و محورپیشران نوآوری و توسعه است، شناخت افراد و تیم های مبتکر متخصص و سخت‌کوش و ایجاد بستر تعامل و همکاری با آنها را سرلوحۀ راهبردهای توسعه خود قرار داده و به همین منظور همواره فرصت‌های روز افزونی را در مسیر نوآوری و توسعه فراهم آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید