دومین سمپوزیوم بین‌المللی”پیشرفت های روز در تکنیک های تحریک مغزی” با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برگزار می شود

You are currently viewing دومین سمپوزیوم بین‌المللی”پیشرفت های روز در تکنیک های تحریک مغزی” با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برگزار می شود
۵۴ Views

دومین سمپوزیوم بین‌المللی”پیشرفت های روز درتکنیک های تحریک مغزی” با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی اواخر ماه جاری در تهران برگزار می شود.

این رویداد علمی در چهار بخش در حیطه مقدمه ای بر تحریک مغزی و اختلالات عصبی شناختی، روش های تحریک مغزی شخصی سازی شده،  درمان های تحریک مغزی مدل محور و نیز روش های نوین تحریک مغزی  زیر توسط اساتید بین المللی و مجرب برگزار می شود.

این سمپوزیوم بین المللی با همکاری یکی از بنیانگذاران تحریک مغزی tDCS ،  توسط مرکز ملی مغز و با همکاری دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران و انجمن علوم اعصاب ایران روز بیست و ششم مردادماه جاری بصورت آنلاین در پلتفرم زوم و به زبان انگلیسی برگزار می شود.

جامعه هدف این سمپوزیوم تمامی افرادی فعال در حوزه سلامت، علوم اعصاب و شناختی و سایر رشته های مرتبط و علاقمند به حیطه تحریک مغزی را در برمی گیرد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از طریق سایت مرکز نوآوری مغز اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید