ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی ازطرح های پژوهشی با موضوع”بهبود مهارت های شناختی یادگیرندگان در محیط های یادگیری دوره پساکرونا “حمایت می کند

You are currently viewing ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی ازطرح های پژوهشی با موضوع”بهبود مهارت های شناختی یادگیرندگان در محیط های یادگیری دوره پساکرونا “حمایت می کند
۵۷۴ Views

ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی با همکاری مشترک صندوق حمایت از پژوهشگران و فنآوران کشور در فراخوانی از طرح های پژوهشی با موضوع “بهبود مهارت های شناختی یادگیرندگان در محیط های یادگیری دوره پساکرونا” حمایت می کند.

ستاد توسعه علوم شناختی اعلام کرد: طرح ‌ها و پیشنهادهای پژوهشی درحول چهار محور “توسعه برنامه­ هایی برای ارتقاء توانایی حرفه­ای آموزشگران جهت پرورش مهارت­های شناختی”، “توسعه برنامه­ هایی برای ارتقاء مهارت­های شناختیِ آموزشگران”، “توسعه مهارت­های شناختی یادگیرندگان از طریق درهم تنیدن تجارب یادگیری در برنامه درسی” و “توسعه برنامه­ هایی برای ارتقاء قابلیت­های شناختی یادگیرندگان (مستقل از برنامه درسی)” مورد پذیرش قرار می گیرند.

 

دراین فراخوان از تمامی محققان واجد شرایط دعوت شده است فرم پیشنهاد طرح را دریافت و بر اساس راهنمای ثبت نام، طرح مربوطه را تکمیل کرده و در بازه زمانی ۱۰/۲۰/‏۱۴۰۱ لغایت ۲۰/‏۱۱/‏۱۴۰۱ (غیر قابل تمدید) از طریق کارتابل کاربری خود در سامانه صندوق به نشانی https://rtms.insf.org/ بارگذاری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید