رویداد سرمایه گذاری”کاگنوپل” با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در اصفهان برگزار می شود

You are currently viewing رویداد سرمایه گذاری”کاگنوپل” با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در اصفهان برگزار می شود
۳۰ Views

آیین اختتامیه و رویداد سرمایه گذاری”کاگنوپل” و معرفی تیم های برتر، اولین رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناور ی های شناختی در اصفهان برگزار می شود.

این رویداد ملی با حضور تیم های استارتاپی و ده ها سرمایه گذار در حاشیه رویداد ” فن نما ” ، روز چهارشنبه یازدهم  مهرماه جاری در محل نمایشگاه بین اللملی اصفهان واقع در “روشن دشت ” برگزار می شود.

اولین رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی”کاگنوپل” با هدف گسترش فعالیت های تحقیقاتی، تشویق صاحبان فناوری، توسعه کسب و کارهای حوزه شناختی و ورود صنایع و شرکت ‌های بزرگ جهت سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌ها و استارتاپ ‌های شناختی با حضور دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و مسئولان دانشگاه اصفهان ، توسط صندوق پژوهش و فناوری این استان خرداد ماه امسال در اصفهان برگزار شد.

دکتر”سید محمد مهدوی” دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در این رویداد ملی ، حوزه علوم و فناوری های شناختی را یکی از بازیگران اصلی در توسعه اکوسیستم  و گسترش کسب و کارها در حوزه فناوری های نوین عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر ظرفیت ها و امکانات لازم درحوزه علوم و فناوری های شناختی در سطح کشور ایجاد و زمینه های فعالیت گسترده در این حوزه برای محققان ، پژوهشگران و شرکت های استارتاپی و دانش بنیان فراهم شده است، گفت: ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی آماده است تا برای توسعه هرچه بیشتر کسب و کار ها به ایده پردازان و فناوران برای توسعه بازار کمک کند.

رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی” کاگنوپل” در سه محور تجهیزات و ابزارهای سلامت شناختی، بازی ‌ها و بسته ‌های پرورش شناختی وهوش مصنوعی و داده کاوی شناختی توسط صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان و با مشارکت و همکاری برخی دیگر از مراکز و نهادها مالی، علمی و تخصصی در اصفهان برگزار شد.

در این مراسم همچنین از پوستر نخستین رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی نیز رونمایی شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید