دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فن آوری ، محصولات و خدمات شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برگزار شد

You are currently viewing دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فن آوری ، محصولات و خدمات شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برگزار شد
۳۳۴ Views

دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فن آوری ، محصولات و خدمات شناختی ویژه اختلالات نورولوژیکی و روانپزشکی با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برگزار شد.

در این رویداد از میان ۴۳ طرح دریافتی، بعد از داوری های انجام شده در زمینه های علمی (شناختی)، کسب و کار و فنی، ۲۰ تیم به دوره پیش شتابدهی شتابدهی چالش توسعه فن آوری، محصولات و خدمات شناختی ویژه اختلالات نورولوژیکی و روانپزشکی راه یافتند.

 

هر یک از تیم های پذیرش شده طی دوره پیش شتابدهی در زمینه های فنی، کسب و کار و شناختی به مدت ۱۰ ساعت جلسات منتورینگ اختصاصی دریافت کردند. همچنین برای تیم ها در دسته های بازی های دیجیتال، اپلیکیشن ها و فن آوری های پیشرفته سه کارگاه مجزا با عنوان انتقال تجربه توسط تدریس اساتید برگزار شد.

 

در پایان دوره پیش شتابدهی جلساتی برای ارائه آزمایشی تیم ها ترتیب داده شد و نکات مهمی در ارتباط با شیوه ارائه برای تیم ها مطرح گردید.

 

مراسم اختتامیه این پیش رویداد در تاریخ شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴ الی ۱۸ به صورت مجازی با حضور داورانی از بخش های فنی، کسب و کار و علوم شناختی برگزار خواهد شد و تیم های برتر جوایز نقدی و سوسبید فروش دریافت خواهند کرد.

 

این چالش از سوی شتاب دهنده شناختی کاگنوتک و مرکز نوآوری و شتابدهی علوم شناختی و داده کاوی برگزارشده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید