طرحهای برتر رویداد ” از ایده تا بازار” ویژه فناوری های توانبخشی شناختی انتخاب شدند

You are currently viewing طرحهای برتر رویداد ” از ایده تا بازار” ویژه فناوری های توانبخشی شناختی انتخاب شدند
۳۷۶ Views

طرح های برتر رویداد” از ایده تا بازار” ویژه فناوری های توانبخشی شناختی تحت حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی انتحاب و معرفی شدند.

داوران در نشست بررسی طرح ها و ایده های ارایه شده از سوی محققان ، اساتید و پژوهشگران در رویداد ” از ایده تا بازار” ویژه فناوری های توانبخشی شناختی ، چهار طرح برتر این رویداد را انتخاب و معرفی کردند.

در میان طرح ها و ایده های ارسالی به این رویداد ، طرح” مجموعه انیمیشن‌های تعاملی هوشمند برای بهبود روابط اجتماعی کودکان طیف اوتیسم”، “میلاد سیسی” و طرح های”بهبود و توانبخشی اختلالات حرکتی و بخصوص اختلال هماهنگی حرکتی رشدی با استفاده از بازی‌های دیجیتال حرکت- محور بدنمند” “سپیده جعفری” و طرح “سیستم آنالیز و بازی وار سازی تمرین های فیزیکی توانبخشی با قابلیت استفاده از راه دور”،” علی دلاوری” و نیز طرح “توانبخشی شناختی با استفاده از فناوری واقعیت مجازی”، “محمدرضا عشاقی” به عنوان طرح های برتر این رویداد انتخاب شدند.

رویداد “از ایده تا بازار” ویژه فناوری‌های شناختی مرتبط با معلولین و سالمندان به منظور شناسایی و حمایت از توسعه استارتاپ‌ های حوزه توانبخشی شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی برگزارشد.

این رویداد که توسط موسسه کهریزک اجرا شده است، طرح‌ها و ایده‌ها در محورهای”توانبخشی شناختی”، “توانبخشی عصبی و عضلانی” و “تجهیزات توانبخشی” پذیرش و مورد ارزیابی قرار گرفتند.

تیم‌ های برتر در این رویداد علاوه بر دریافت جوایز نقدی از حمایت‌ های ویژه ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی و استقرار در مرکز نوآوری موسسه کهریزک بهره‌ مند می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید