فراخوان جذب هیات علمی و محقق حوزه علوم شناختی در یکی از دانشگاه های تهران

You are currently viewing فراخوان جذب هیات علمی و محقق حوزه علوم شناختی در یکی از دانشگاه های تهران
۱۵۳ Views

یکی از دانشگاه های تهران در نظر دارد برای تکمیل کادر پژوهشی و تحقیقاتی اقدام به جذب هیات علمی و محقق در حوزه علوم شناختی نماید.

محققان و پژوهشگران واجد شرایط و علاقمند به همکاری با داشتن شرایط عمومی، اختصاصی و علمی می توانند رزومه خود را تا تاریخ ۱۳ مردادماه ۱۴۰۳ به آدرس ایمیل info@cogc.ir ارسال کنند.

در فراخوان جذب هیات علمی و محقق آمده است : محققان و پژوهشگران می بایست  از  شرایط عمومی اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی، داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران و نداشتن منع قانونی از نظر نظام وظیفه (مخصوص متقاضی آقا)  برخوردار باشند .

داوطلبان در این فراخوان همچنین می بایست شرایط اختصاصی شامل فارغ التحصیل یا دانشجوی دکتری تخصصی رشته‌های هوش مصنوعیهوش شناختی / عصبشناسی شناختی و محاسباتی / روانشناسی شناختی / جامعهشناسی شناختی، رشته/گرایش تحصیلی متقاضی در دو مقطع آخر تحصیلی همخوانی داشته باشد ، سن متقاضی در زمان ثبت درخواست بیشتر از ۳۵ سال نباشد، متقاضی باید دارای مقالات با استانداردهای کیفی بالا (با نتایج عمیق، جدید و مهم) ترجیحاً در مجلات تخصصی مشهور در رشته خود باشد. متقاضی در صورت پذیرش، نباید هیات علمی یا پژوهشگر همزمان تحت حمایت سازمان، مؤسسه یا دانشگاهی دیگر را دارا باشند.

در این فراخوان همچنین اضافه شده است : ارسال درخواست هیچگونه حقی را برای متقاضی ایجاد نمی‌کند و جذب افراد واجد شرایط صرفاً پس از احراز صلاحیت‌های علمی، عمومی و طی فرآیند جذب هیات علمی در هیات اجرایی جذب امکان‌پذیر خواهد بود ، همچنین مسوولیت  صحت و کامل بودن اطلاعات بر عهده متقاضی بوده و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت یا نقص دراطلاعات، درخواست استخدام منتفی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید