ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برای ارتقای مهارت های کارآفرینی حوزه شناختی “دوره های توانمند سازی ” برگزار می کند

You are currently viewing ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برای ارتقای مهارت های کارآفرینی حوزه شناختی “دوره های توانمند سازی ” برگزار می کند
۱۰ Views

به منظور ارتقای مهارت های کارآفرینی و توانمند سازی فعالان در حوزه کسب و کارهای شناختی و تبدیل ایده های نو به کسب و کارهای موفق، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی “دوره های توانمند سازی” برگزار می کند.

این دوره های شامل “اعتبار سنجی “، “بنیانگذاری ” و “رشد کشوری ” به منظور رونق اقتصادی  و توسعه واحد های فناور از منظر کارآفرینی برای علاقمندان به حوزه کسب و کارو نوآوری برگزار می شود.

دوره های توانمندسازی فرصتی برای علاقه مندان جهت تبدیل دانش و فناوری های کسب شده در مراکز علمی و دانشگاهی به یک کسب و کار موفق است.

دکتر”سید محمد مهدوی” دبیرستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی بتازگی با اشاره به اینکه علم و فناوری فرصتی های مناسبی را دراختیار توسعه، ایجاد اشتغال و مهارت ‌آموزی قرار می‌دهد، خواستاراستفاده ازظرفیت علم و فناوری برای توسعه و پیشرفت درسطح کشورشد.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی ازعلاقه مندان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بهره مندی از دوره های توانمند سازی و ارتقای مهارت های کارآفرینی با بخش توسعه زیست بوم این ستاد تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید