ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از طرح های حوزه علوم اجتماعی شناختی- محاسباتی حمایت می کند

You are currently viewing ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از طرح های حوزه علوم اجتماعی شناختی- محاسباتی حمایت می کند
۲۰۷ Views

به منظور کمک به توسعه ملی پایدار به مدد علوم و فناوری های شناختی ، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در فراخوانی از طرح های حوزه علوم اجتماعی شناختی محاسباتی حمایت می کند.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در بیست و یکمین فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی و مطالعاتی خود (نیمه دوم سال ۱۴۰۲) از طرح های حوزه­­ علوم اجتماعی شناختی – محاسباتی با اولویت محورهای معرفی شده فایل راهنما حمایت می‌کند.

در این فراخوان موضوعاتی از جمله فرهنگ، تاب آوری اجتماعی، رسانه و متقاعدسازی، باورها و ارزش ها، مدل های فرهنگی و فرهنگ سنجی شناختی، تصمیم گیری و ترجیحات اقتصادی مورد توجه قرار دارد.

این فراخوان چهارمین اقدام ستاد به منظور کمک به توسعه ملی پایدار همه جانبه به مدد علوم و فناوری های شناختی درحوزه علوم اجتماعی شناختی – محاسباتی است.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در این فراخوان از مراکز و گروه های دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان فعال در زمینه جمع‌آوری یا تحلیل داده‌های دیجیتال برای مشارکت در ایجاد زیرساخت‌های نرم، توسعه فناوری و تجاری سازی خدمات و تولید محصولات علوم اجتماعی محاسباتی با رویکرد شناختی برای ارائه ایده ها و طرح های پژوهشی و تحقیقاتی دعوت به همکاری کرده است که به مدد آن بتوان به درک بهتری از مسائل اجتماعی، اقتصادی، و فرهنگی دست یافت.

در این راستا از تمامی محققان و علاقه مندان حوزه علوم و فناوری های شناختی دعوت می شود فرم ثبت درخواست را دریافت و تکمیل کرده و در بازه زمانی ۱۰/۰۹/۱۴۰۲ لغایت ۱۰/۱۰/۱۴۰۲ (غیر قابل تمدید)، از طریق کارتابل کاربری خود در وب سایت ستاد (www.cogc.ir) بارگذاری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید