ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی دردومین نمایشگاه ملی آبادیران”پاویون شناختی” دایر می کند

You are currently viewing ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی دردومین نمایشگاه ملی آبادیران”پاویون شناختی” دایر می کند
۶۱ Views

به منظور رونق کسب کار درحوزه اکوسیستم شناختی و با هدف کمک به تجهیز مراکزدرمانی و پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت وتوسعه زیرساخت، پاویون ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی دردومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران فعالیت خود را آغاز می کند.

در پاویون ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در این نمایشگاه چندین شرکت دانش بنیان و فعال حوزه شناختی دستاوردهای خلاقانه و فناورانه خود را برای کمک به ارایه خدمات بهداشتی، درمانی و توانبخشی در حوزه اختلالات شناختی، عصبی و توانمندسازی ذهن و مغز به نمایش می گذارند.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی با برپایی پاویون شناختی ضمن تشریح اهداف و برنامه های حمایتی ستاد و ارایه توانمندی ها و ظرفیت شرکت ها دانش بنیان و فناور ، تلاش می کند نسبت به رفع چالش ها و نیازهای مناطق کمتر برخوردار، ایجاد اشتغال پایدار و تکمیل زنجیره ارزش ظرفیت های بومی و با ارایه توانمندی های زیست بوم علمی، نوآوری و فناوری کشور در این نمایشگاه ملی اقدام نماید.

این نمایشگاه در پنج بخش از جمله سلامت، بهداشت و توانبخشی از۲۲ الی ۲۵ خرداد ماه امسال در محل مصلی امام خمینی (ره) برپا می شود.

دکتر” سید محمد مهدوی” دبیرستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی خرداد ماه سال گذشته در مراسم گشایش اولین دوره  نمایشگاه ملی آبادیران درمصلی حضرت امام خمینی (ره)، با اشاره به اینکه علم و فناوری فرصت های مناسبی را در اختیار توسعه، ایجاد اشتغال و مهارت‌آموزی قرار می‌دهد، خواستار استفاده از ظرفیت علم و فناوری برای توسعه و پیشرفت درسطح کشور شد.

دیدگاهتان را بنویسید