پاویون ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در اولین کنگره رویکردهای نوین شناختی در ورزش گشایش یافت

You are currently viewing پاویون ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در اولین کنگره رویکردهای نوین شناختی در ورزش گشایش یافت
۳۸۶ Views

پاویون ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی با حضور چندین شرکت تولید کننده ابزارها و تجهیزات شناختی در اولین کنگره رویکردهای نوین شناختی در ورزش امروز پنجشنبه هشتم تیر ماه جاری در محل پژوهشگاه صنعت نفت فعالیت خود را آغاز کرد.

در این رویداد ورزشی- شناختی  از جمله شرکت های تولید کننده تجهیزات شناختی لیوفناوری هوشمند (سنا) و داده پردازان سلامت شریف XR Medics  آخرین دستاورد های فن آورانه خود در حوزه ورزش شناختی را به نمایش گذاشتند.

در اولین کنگره رویکردهای نوین شناختی مباحثی همچون تاثیرعلوم شناختی در ورزش به وسیله ابزارهای شناختی ، افزایش مهارت های ذهنی – ارتباطی،، مهارت های ارتباطی ، ریکاوری ذهنی و پیشگیری از تمرین زدگی ، بهبود عملکرد ورزشی و نیز کاهش اضطراب ، استرس و فشار روانی و نیز بهبود عملکرد مغز  و توجه بینایی  مورد بررسی قرار می گیرد.

در پاویون شناختی  درمحل این  کنگره  شماری از کارشناسان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی اهداف ، برنامه ها و سیاست های حمایتی ستاد برای توسعه کسب و کارها در حوزه های ورزشی با رویکردهای شناختی را در اختیار علاقمندان ، محققان و صاحبان شرکت ها و مراکز استارتاپی قرار می دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید