ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در”نمایشگاه آبادیران” پاویون شناختی دایر می‌کند

You are currently viewing ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در”نمایشگاه آبادیران” پاویون شناختی دایر می‌کند
۳۴۴ Views

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی به منظور ارتقای سلامت، بهداشت و توانبخشی و نیز توسعه و گسترش فناوری‌های آموزشی در حوزه‌های شناختی در نمایشگاه ” آبادیران “، پاویون اختصاصی شناختی دایر می کند.

“پاویون شناختی” ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در نمایشگاه “آبادیران ” با هدف کمک به تجهیز مراکز درمانی و پایگاه‌های سلامت و خانه های بهداشت، گسترش خدمات و توسعه محصولات مرتبط با معلولین و افراد توانخواه و نیز کمک به توسعه زیرساخت‌های آموزشی در فضاها و مراکز آموزشی و نیز بستر‌سازی در اجرای عدالت آموزشی در حوزه‌های دانش علوم شناختی برپا می شود.

نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) با هدف کمک به توسعه مناطق محروم از طریق معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور برای پاسخ به چالش‌ها و ایجاد اشتغال پایدار و همچنین توسعه بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ این شرکت ها جهت محرومیت‌زدایی در تاریخ ۲۳ الی ۲۵ خردادماه در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت نمایشگاه به آدرس abadiranexpo.ir مراجعه نمایند.

تیم‌های دارای طرح، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان فعال در حوزه‌های سلامت شناختی و فناوری‌های آموزشی که از توانمندی و ظرفیت های لازم برای کمک به امر محرومیت زدایی و افزایش سطح رفاه و دسترسی در مناطق محروم برخوردار هستند جهت استقرار در پاویون و بهره‌مندی از حمایت‌های ویژه ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، می‌توانند طرح‌های خود را حداکثر تا روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه جاری از طریق آدرس ED@COGC.IR ، به کارگروه توسعه اکوسیستم ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی ارسال نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید