سومین دوره جامع آموزش علوم و فنآوری های شناختی اواخر شهریور ماه جاری برگزار می شود

You are currently viewing سومین دوره جامع آموزش علوم و فنآوری های شناختی اواخر شهریور ماه جاری برگزار می شود
۳۴۷ Views

سومین دوره جامع آموزش علوم و فن آوری های شناختی به منظورتربیت و تامین نیروی انسانی ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته های مرتبط با علوم شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فنآوری های شناختی اواخر شهریور ماه جاری برگزار می شود.

در این رویداد آموزشی ” مبانی علوم شناختی و مغز” ، “الکتروانسفالوگرافی کمی” ، “پتانسیل وابسته به رویداد”، ” نوروفیدبک” و ” تحریک الکتریکی مغز ” ، ” ردیاب چشمی “، ” کسب و کار شناختی ” و ” سایکوفیزیک ” توسط گروهی از اساتید و متخصصان حوزه های مرتبط با علوم شناختی ارایه و تدریس می شود.

سومین دوره جامع آموزش علوم شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی توسط مرکز نوآوری و شتابدهنده علوم شناختی نوآوران ذهن آینده از سی ام شهریورماه امسال در روز های پنجشنبه و جمعه بصورت آنلاین برگزار و علاقمندان می توانند تا بیست و هشتم همین ماه نسبت به ثبت نام در دوره به آدرس http://mindplus.ir اقدام نمایند.

علوم و فن آوری های شناختی به عنوان یکی از حوزه‌های جدید و میان رشته‌ای، در سال‌های اخیر مورد توجه علاقه مندان و پژوهشگران قرار گرفته است و مرکز نوآوری ذهن آینده با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی به منظور تربیت نیروی متخصص و آشنایی محققان رشته های مرتبط دورهای جامع علوم و فن آوری های شناختی را طراحی و برگزار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید