انجمن مغز و فلسفه ذهن با حمایت ستاد توسعه علوم وفناروری های شناختی مسابقه آثارعلمی، ادبی و هنری برگزار می کند

You are currently viewing انجمن مغز و فلسفه ذهن با حمایت ستاد توسعه علوم وفناروری های شناختی مسابقه آثارعلمی، ادبی و هنری برگزار می کند
۳۱۷ Views

انجمن مغز و فلسفه ذهن با حمایت ستاد توسعه علوم وفناروری های شناختی و همکاری “ویرگول” مسابقه آثار علمی، ادبی و هنری با موضوع” ذهن ، علم و فلسفه” برگزار می کند.

نفرات برتر این مسابقه به عنوان تیم جستار نویسی انجمن مغز و فلسفه ذهن انتخاب و از آنان در همایش بین المللی فلسفه ذهن تقدیر بعمل می آید.

مسابقه آثار علمی، ادبی و هنری این انجمن در دسته های” جستارهای کوتاه علمی و فلسفی” ،” داستان های کوتاه و متون ادبی” و” نقاشی و عکس مفهومی ” برگزار و به آثار اول تا سوم جوایز نقدی به مبلغ دو تا ۵ میلیون تومان تعلق می گیرد.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار تولیدی خود را تا سی و یکم شهریورماه امسال در وبسایت “ویرگول ” بارگذاری کرده و سپس فرم درخواست شرکت در مسابقه را پر‌کنند.

آثار پس از بررسی اولیه در “انتشارات مغز و فلسفه ذهن” به آدرس blog.mindphilosa.ir منتشر شده و در مسابقه شرکت داده می‌شوند.

اطلاعات تکمیلی درباره نحوه شرکت در مسابقه بزودی در کانال انجمن مغز و فلسفه ذهن (@mindphilosa) اعلام خواهد شد و محدودیتی در تعداد و انواع آثار ارسالی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید