دوره فناوری‌ های نوین درآموزش و پرورش با رویکرد شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی برگزار می شود

You are currently viewing دوره فناوری‌ های نوین درآموزش و پرورش با رویکرد شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی برگزار می شود
۲۸۱ Views

با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و همکاری دانشگاه تهران ، گروه علمی سیناپس دوره فناوری‌های نوین درآموزش و پرورش با رویکرد شناختی برگزار می کند.

با فراگیری فناوری‌های نوین در آموزش و پرورش، دسترسی به آموزش برای همه افراد بهبود می‌یابد، روش‌های یادگیری متنوع‌تر می‌شود و فرایند آموزش و یادگیری بهبود می‌یابد.

در این دوره آموزشی موضوعات و مباحث مختلفی از جمله فناوری های شناختی و کاربرد آن درکلاس درس، مبانی علوم شناختی و کارکردهای مغز، کاربرد علوم شناختی در آموزش و زندگی ، سنجش شناختی آنلاین ، واقعیت مجازی درآموزش و ارزشیابی های آموزشی توسط اساتید مجرب و متخصص آموزش داده می شود.

دوره آموزشی فناوری‌ های نوین درآموزش و پرورش با رویکرد شناختی به مدت پنجاه ساعت ، بصورت آنلاین روز های پنجشنبه و جمعه از هفته اول شهریور ماه امسال آغاز می شود . علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت گروه علمی سیناپس به آدرس www.irsynapse.com نسبت به کسب اطلاعات و ثبت نام در این دوره آموزشی اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید