دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی : حمایت از شرکت های دانش بنیان و تجاری سازی طرح ها و محصولات شناختی از سیاست های راهبردی ستاد است

You are currently viewing دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی : حمایت از شرکت های دانش بنیان و تجاری سازی طرح ها و محصولات شناختی از سیاست های راهبردی ستاد است
۱۹۲ Views

دکتر” سید محمد مهدوی” دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی درجمع مسوولان و نمایندگان مراکز و شرکت های دانش بنیان و فناور در” پاویون شناختی ” این ستاد در هیجدهمین نمایشگاه  بین المللی تجهیزات پزشکی در مشهد گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان و تجاری سازی طرح ها و محصولات و تولیدات فناورانه  شناختی در اولویت برنامه های این ستاد قرار دارد.

وی افزود: این ستاد در چارچوب سیاست ها و اهداف خود از شرکت های فناور، خلاق  و دانش بنیان برای تولید محصولات فناورانه  در حوزه شناختی و اعصاب شناختی حمایت می کند.

دکتر مهدوی در این نشست با تشریح سیاست های حمایتی ستاد از مراکز و شرکت های دانش بنیان و استارتاپی همچنین خاطر نشان کرد : ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در این برنامه حمایتی تلاش می کند تا شرکت های خلاق و فناور، دانش بنیان و تیم های پژوهشی بتوانند با توسعه فعالیت های خود محصولات و خدمات شناختی را به بازار مصرف عرضه کنند.

در راستای حمایت از توسعه کسب و کارها در اکوسیستم شناختی‌، معرفی محصولات و دستاوردهای فناورانه،”پاویون شناختی” ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی مشهد دایر شد.

در”پاویون شناختی” این ستاد در نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی مشهد شماری از شرکت های دانش بنیان  از جمله “پرتو دانش آسمان”، ” تجهیزگستر امید ایرانیان”،”لیو فناوری هوشمند”،” ارگ تجهیز دانش”،” فارمد تجهیز”،” مرکز پژوهشی روانسنجی هوشبهر”،” ایده پرداران مبتکر شریف”و”ایماژ ارتباط الکترونیک گستر”  با بهره مندی از سیاست های توانمند سازی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی دستاوردها و  تجهیزات ، ابزارها و فناورهای شناختی را به نمایش گذاشتند.

پاویون شناختی ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی به مدت چهار روز از هفدهم آبان ماه در نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی مشهد دایر و فعال شد.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و صنایع وابسته در مشهد به عنوان یکی از نمایشگاه های تخصصی ملی و بین المللی جهت کمک به توسعه و پیشرفت پزشکی و توریسم سلامت در منطقه طی هجده دوره برگزاری موفق حائز اهمیت می باشد.

معرفی آخرین تکنولوژی‌ها و دستاوردها  و توانمندی‌های فعالان و صنعتگران حوزه مهندسی پزشکی داخلی و خارجی و افزایش زمینه همکاری دو و چند جانبه بین‌ تولیدکنندگان و خریداران در ایران، کشورهای همسایه و آسیای میانه و حاشیه خلیج فارس از اهداف این نمایشگاه است.

 

دیدگاهتان را بنویسید