ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از متخصصان و فناوران ایرانی خارج از کشور دعوت به همکاری می کند

You are currently viewing ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از متخصصان و فناوران ایرانی خارج از کشور دعوت به همکاری می کند
۲۴۱ Views

به منظور توسعه علوم و فناوری ها ی شناختی، گسترش فعالیت های فناورانه و نوآورانه و نیز بهره مندی از ظرفیت و توانمندی های محققان ایرانی، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برای حمایت و همکاری با متخصصان و فناوران ایرانی مقیم خارج از کشور اعلام آمادگی کرد.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در این فراخوان از متخصصان شاخص و توانمند ایرانی در کشورهای مختلف جهان علاقمند به مشارکت درامر توسعه کشور با تلاش برای حل چالش ها ، پروژه های صنعتی و تکنولوژی اولویت دار و انتقال تجارب، دانش و ایده های فناورانه به داخل کشور خواستارهمکاری مشترک شد.

حمایت و همکاری با متخصصان و فنآوران ایرانی مقیم خارج از کشور با مشارکت معاونت توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری  اجرا می شود.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در این فراخوان از متخصصان و فناوران در حوزه های  “علوم داده و هوش مصنوعی”،”سلول های بنیادی و سلامت شناختی”، “سلامت شناختی دیجیتال”،”عصب روانپزشکی”،” تحریک عمقی مغز” و “روانشناسی فضای مجازی” و سلامت شناختی – ارزیابی توانبخشی شناختی ” از پروژه های اولویت دار دعوت به همکاری کرد.

ستاد همچنین اعلام داشت در قالب این همکاری از تاسیس شرکت های نوپا ، فرصت های مطالعاتی،  پسا دکتری،  استاد مدعو ، برگزاری سخنرانی و کارگاه های تخصصی ، جذب هیات علمی و نظام وظیفه تخصصی از متخصصان و فناوران ایرانی مقیم خارج از کشور حمایت می کند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس سایت http://connect.isti.ir مراجعه نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید