“نشان اعتباربخش محصولات شناختی”با حضور معاون علمی،فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوررونمایی شد

You are currently viewing “نشان اعتباربخش محصولات شناختی”با حضور معاون علمی،فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوررونمایی شد
۲۴۶ Views

“نشان اعتبار بخش محصولات شناختی” طی مراسمی با حضور دکتر “روح الله دهقانی فیروز آبادی ” معاون علمی ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور و دکتر “سید کمال خرازی “بنیانگذار و دبیر اسبق ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی رونمایی شد.

در این مراسم که دکتر “سید محمد مهدوی ” دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی ، دکتر “شقایق حق جو” رییس مرکز راهبردی فناوری ‌های همگرا معاونت علمی ، مسوولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، شورای نظارت بر اسباب بازی  و طراحان و تولید کنندگان اسباب بازی شرکت داشتند ، نشان اعتبار بخش محصولات شناختی رونمایی شد.

بازی های شناختی یکی از ابزارهای موثر برای حقظ و ارتقای سرمایه شناختی به شمار می رود و با توجه به اهمیت بازی های شناختی ، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، نهاد اعتبار بخش بازی های و بسته های شناختی را ایجاد کرده است.

با ایجاد این نهاد می توان در جهت استاندارد سازی بازی ها و آگاهی بخشی به خانواده ها و جامعه در جهت استفاده آگاهانه و موثر از این مجصولات استفاده کرد.

در این مراسم همچنین نمایشگاهی با بیش از ۳۰  محصول از بازی و بسته های شناختی نیز برپا و در معرض بازدید شرکت کنندگان قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید