پاویون ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی درپنجمین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی در مشهد گشایش می یابد

You are currently viewing پاویون ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی درپنجمین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی در مشهد گشایش می یابد
۱۶۱ Views

پاویون ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی همزمان با جشنواره نوآوری در اسباب بازی- تفریح و سرگرمی با حضور شماری از شرکت های تولید کننده اسباب بازی با رویکردهای شناختی در پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان و اسباب بازی فردا پنجشنبه (شانزدهم آذر) درشهر مقدس مشهد گشایش می یابد.

درپاویون این ستاد در نمایشگاه تخصصی اسباب بازی درمشهد، حدود ۱۰ شرکت فعال در تولید اسباب بازی با رویکردهای شناختی ازجمله “کودکان هوشمند خلاق”، “مرکز پژوهشی روانسجی هوشبهر” و تحلیلگران مغز و رفتار،  محصولات و دستاورهای خود در این حوزه را به نمایش می گذارند.

پاویون ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی در نمایشگاه تخصصی اسباب بازی در مشهد در راستای ترویج و ارتقای توانمندی های شناختی کودکان و نوجوانان و حمایت از توسعه کسب و کارها دایر شده است.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در فراخوانی از طراحان، تولید کنندگان و سازندگان، مراکز و شرکت های خلاق فعال در تولید اسباب بازی که گواهی شناختی از نهاد اعتبار بخشی محصولات شناختی دریافت کرده اند، دعوت کرد  با بهره مندی از حمایت‌های توانمند سازی درپاویون اختصاصی این ستاد در نمایشگاه تخصصی مشهد شرکت کنند.

این نمایشگاه تخصصی فردا  شانزدهم آذرماه جاری در نمایشگاه بین المللی شهر مشهد مقدس گشایش می یابد و به مدت چهار روز فعالیت دارد. 

دیدگاهتان را بنویسید