اولین رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی”کاگنوپل” با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی خرداد ماه امسال در اصفهان برگزار می شود

You are currently viewing اولین رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی”کاگنوپل” با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی خرداد ماه امسال در اصفهان برگزار می شود
۲۷ Views

به منظورگسترش فعالیت های تحقیقاتی، توسعه و تمرکز برفناوری‌های شناختی، تشویق ورود صنایع و شرکت ‌های بزرگ و صاحب فناوری‌ های نوین جهت سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌ها و استارتاپ ‌های شناختی و افزایش شتاب رشد استارتاپ ‌ها و ایده‌ها، اولین رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی”کاگنوپل” با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی خرداد ماه امسال در اصفهان برگزار می شود.

این رویداد در سه محور تجهیزات و ابزارهای سلامت شناختی، بازی‌ها و بسته‌های پرورش شناختی وهوش مصنوعی و داده کاوی شناختی توسط صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان و با مشارکت و همکاری برخی دیگر از مراکز و نهادها مالی، علمی و تخصصی نهم خردادماه امسال در اصفهان گشایش می یابد.

رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی با هدف آشنایی افراد با مفاهیم، کاربردها و جدید ترین پیشرفت‌ها در حوزه‌های مختلف علوم، اشتراک دانش، تبادل نظر و ترویج علوم شناختی برای ارتقای فهم و استفاده موثر از دانش علوم شناختی در زندگی روزمره و ارتباط آن با صنعت به منظور کاربردی‌ سازی این دانش توسط دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و یا شرکت‌های فناوری، برگزارمی‌شود.

منتورینگ و معرفی استارتاپ‌ ها به عنوان یکی از بخش‌های رویدادهای ترویجی علوم شناختی، به منظورارتقاء و پشتیبانی از ایده‌ها و تیم های کارآفرین در حوزه علوم شناختی انجام می‌شود.

بخش به همرسانی و ارائه به سرمایه‌گذار یکی از بخش‌های مهم در رویدادهای ترویجی علوم شناختی است که به کارآفرینان و شرکت‌های نوپا در این زمینه فرصت می‌دهد تا ایده‌ها و پروژه‌های خود را به سرمایه‌گذاران معرفی کنند و از آن‌ها حمایت مالی و حمایت از نظریه‌های تجاری دریافت کنند،این بخش به شکل جلسات یا پنل‌هایی با حضور سرمایه‌گذاران و کارآفرینان برگزار می‌شود.

پنل‌های تخصصی و ترویجی، یکی از بخش‌های اساسی در رویدادهای ترویجی علوم شناختی است که به صورت جلسات گروهی با حضور افراد متخصص در حوزه‌های مختلف علوم شناختی برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان فرصت می‌دهد تا از طریق بحث و تبادل نظر با افراد متخصص در حوزه‌های مختلف این دانش، به فهم عمیقی دست یابند.

نمایشگاه ارائه دستاوردها، یکی از بخش‌های جذاب در این رویداد است که به شرکت‌کنندگان فرصت می‌دهد تا با آخرین دستاوردها، پروژه‌ها و نتایج تحقیقات در زمینه علوم شناختی آشنا شوند و اشتراک گذاری این اطلاعات با جامعه علمی و عموم افراد را تسهیل کند.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد به آدرس https://cognopol.ir   مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید