تیم های برتر نخستین بوت کمپ بازی ها، بسته ها و اسباب بازی های شناختی معرفی شدند

You are currently viewing تیم های برتر نخستین بوت کمپ بازی ها، بسته ها و اسباب بازی های شناختی معرفی شدند
۱۴۱ Views

مراسم اختتامیه نخستین بوت کمپ بازی ها ، بسته ها و اسباب بازی های شناختی همزمان با چهارمین روز ازدهه مبارک فجر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بعداز ظهر روز یکشنبه پانزدهم بهمن ماه در محل باغ کتاب تهران برگزار و تیم های برتر این رویداد انتخاب و معرفی شدند.

در این مراسم که رییس مرکز فناوری های همگرا معاونت علمی ، فناوری و دانش بنیان رییس جمهور ، دبیر ستاد توسعه علوم و فناور ی های شناختی ، مدیران شورای نظارت بر اسباب بازی، مدیر باغ کتاب تهران و  طراحان، سازندگان و علاقمندان به بازی های شناختی شرکت داشتند، چهار تیم از سوی داوران به عنوان تیم های برتر نخستین رویداد بوت کمپ بازی های شناختی انتخاب و معرفی شدند.

براساس نظر هیات داوران تیم های” ایزی ورد”،” واژگانه “،” ببین و بذار” و نیز” تکثیر” به عنوان برترین های اولین رویداد بوت کمپ انتخاب شدند و چهار تیم دیگر توسط سرمایه گذاران مورد حمایت قرار گرفتند.

در اولین بوت کمپ بازی های شناختی ۹۱ ایده از نوزده استان کشور به دبیر خانه این رویداد ارسال وپس از غربالگری ها  ۵۵ ایده انتخاب و شانزده تیم برای ارایه ایده ها برگزیده شدند که در نهایت چهار تیم به عنوان تیم های برتر برگزیده شدند.

رویداد بوت کمپ بازی ها، بسته ها و اسباب بازی های شناختی با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، شورای نظارت بر اسباب بازی و نهاد اعتبار بخش محصولات شناختی برنامه ریزی شده است.

این دوره تحت عنوان” ایده تا پدیده ” برای دستیابی به محصول اولیه جهت آموزش و یاددهی سریع مهارتها و زمینه سازی برای اشتغال وکارآفرینی، یکی از روش‌های موثر و مفید برای ارتقای مهارت های فنی و تخصصی تیم های علاقمند به فعالیت در حوزه بازی های شناختی دایر شده است.

این رویداد درسه محور “رویکردشناختی دربازی ها”، “هوش مصنوعی دربازی های شناختی”، و “رویکرد تعاملی دربازی های شناختی” توسط اساتید ومتخصصان این حوزه برگزار و علاقه مندان و شرکت کنندگان به صورت گروهی و با استفاده از فناوری‌های مختلف برای ارتقای مهارت‌های فنی و تخصصی تحت آموزش قرار می گیرند تا مهارت‌ها و تکنیک‌های فنی را در محیط‌های عملی تمرین و تجربه عملی بدست آورند.

امروزه بازی های شناختی از جایگاه ویژه‌ای در حوزه ارزیابی و توانبخشی شناختی در کودکان و بزرگسالان برخوردارند و ارتقا سرمایه شناختی جامعه یکی از ابزارهای توسعه و پیشرفت جامعه به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید