دوره آموزشی” درمانگر اختلال طیف اتیسم با تأکید بر مداخلات شناختی” با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برگزار می شود

You are currently viewing دوره آموزشی” درمانگر اختلال طیف اتیسم با تأکید بر مداخلات شناختی” با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برگزار می شود
۲۴۷ Views

با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی  دوره آموزشی” درمانگر اختلال طیف اتیسم با  تاکید بر مداخلات شناختی” برگزار می شود.

این دوره درقالب چهارمحورمشتمل بر کلیات و مبانی ،آزمون ها و ابزارها ، مداخلات توانبخشی و حضوری وعملی از بیستم مهرماه جاری به مدت پنجاه ساعت به صورت آنلاین و حضوری با شرکت  اساتید برجسته دراین حوزه توسط انجمن اتیسم ایران با همکاری گروه علمی سیناپس و ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برگزار می‌گردد.

مخاطبین این دوره درمانگران و دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های روانشناسی (تمام گرایش ها)، مشاوره ، توانبخشی (تمام گرایش ها) ، علوم شناختی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، علوم تربیتی، مددکاری، علوم اعصاب شناختی، دستیار تخصصی روان‌پزشکی، دستیار تخصصی نورولوژی، پزشکی می باشند.

شرکت کنندگان در این دوره همچنین از حمایت ۵۰ درصدی ستاد توسعه علوم شناختی با ارائه رزومه و‌ گواهی اشتغال به کار درمرکز بالینی بویژه برای دانشجویان رشته های مرتبط برخوردار می شوند.

علاقمندان و متقاضیان می توانند برای دریافت کد تخفیف پنجاه درصدی با شماره ۰۹۳۳۷۴۹۱۱۳۶ تماس  برقرار و از طریق لینک https://irsynapse.com/product/autismacademytraining نسبت به ثبت نام  در این رویداد آموزشی اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید