رویداد شتاب” از ایده تا بازار” ویژه فنآوری ‌های توانبخشی شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برگزار می شود

You are currently viewing رویداد شتاب” از ایده تا بازار” ویژه فنآوری ‌های توانبخشی شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برگزار می شود
۳۴۷ Views

به منظور شناسایی و حمایت از توسعه استارتاپ‌ های حوزه توانبخشی شناختی، رویداد شتاب” از ایده تا بازار” ویژه فناوری‌های شناختی مرتبط با معلولین و سالمندان با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برگزار می‌شود.

در این رویداد که توسط موسسه کهریزک اجرا می‌شود، طرح‌ها و ایده‌ها در محورهای”توانبخشی شناختی”، “توانبخشی عصبی و عضلانی” و “تجهیزات توانبخشی” پذیرش و ارزیابی می‌شوند.

 

نتایج اولیه این رویداد پنجم بهمن ماه اعلام و تیم‌های منتخب پس از حضور در سه هفته برنامه پیش‌شتابدهی شامل کارگاه‌های آموزشی و منتورینگ فنی، شناختی و کسب و کار، در مراسم اختتامیه رویداد که ۲۵ بهمن ماه برگزار می‌شود ، مورد داوری نهایی قرار خواهند گرفت.

 

تیم‌ های برتر علاوه بر دریافت جوایز نقدی تا ۲۰۰ میلیون ریال، از حمایت‌ های ویژه ستاد و استقرار در مرکز نوآوری موسسه کهریزک بهره‌مند خواهند شد.

 

محققان، فناوران و استارتاپ‌ های فعال درحوزه فناوری‌های توانبخشی، می‌توانند ایده‌ها و طرح‌های خود را تا ۲۹ دی ماه جاری، از طریق knhde-uast.ac.irبه مرکز آموزش علمی کاربردی کهریزک ارسال نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید