فراخوان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برای حضور شرکت های دانش بنیان و فناور در”پاویون شناختی” نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی اهواز

You are currently viewing فراخوان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برای حضور شرکت های دانش بنیان و فناور در”پاویون شناختی” نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی اهواز
۱۷۹ Views

به منظورتوسعه و رونق  کسب و کارها در اکوسیستم شناختی‌، ارایه دستاوردهای تحقیقاتی و تخصصی وتامین نیازهای داخلی، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی درسومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی اهواز”پاویون اختصاصی شناختی” دایر می کند.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در فراخوانی از مراکز و شرکت های دانش بنیان ، فناور و خلاق تولیدکننده تجهیزات و ابزارهای شناختی درحوزه های پزشکی و کلینیکی دعوت می کند با بهره مندی ازحمایت‌های توانمندسازی این ستاد در نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی اهواز شرکت کنند.

این نمایشگاه به مدت چهار روز از بیست و هشتم آذر الی یکم دی ماه امسال درشهر اهواز مرکزاستان خوزستان برپا و فعالیت دارد.

شرکت‌های متقاضی حضور در پاویون این ستاد در نمایشگاه اهواز می‌توانند با تکمیل و ارسال فرم پیوست حداکثر تا تاریخ یکشنبه نوزدهم آذر ماه جاری درخواست خود را از طریق ایمیل ED@cogc.ir  به کارگروه توسعه اکوسیستم اعلام نمایند.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و صنایع وابسته در اهواز به عنوان یکی از نمایشگاه های تخصصی ملی و بین المللی جهت کمک به توسعه و پیشرفت پزشکی و توریسم سلامت درمنطقه طی دو دوره برگزاری موفق حائزاهمیت می باشد.

معرفی آخرین تکنولوژی‌ها و دستاوردها  و توانمندی‌های فعالان و صنعتگران حوزه مهندسی پزشکی داخلی و خارجی و افزایش زمینه همکاری دو و چند جانبه بین‌ تولیدکنندگان و خریداران در ایران، کشورهای همسایه و آسیای میانه و حاشیه خلیج فارس از اهداف این نمایشگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید