“پاویون شناختی” ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برای معرفی محصولات و دستآوردهای فناورانه شناختی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز بکار کرد

You are currently viewing “پاویون شناختی” ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برای معرفی محصولات و دستآوردهای فناورانه شناختی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز بکار کرد
۱۸۲ Views

به منظورحمایت از توسعه کسب و کارها در اکوسیستم شناختی‌، معرفی محصولات و دستاوردهای فناورانه،”پاویون شناختی” ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی مشهد گشایش یافت.

درپی فراخوان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی،شماری از مراکز و شرکت های فناور و خلاق دانش بنیان تولید کننده تجهیزات و ابزارهای شناختی حوزه پزشکی و کلینیکی با شرکت در این رویداد بین المللی، آخرین محصولات و دستاوردهای فناورانه دراین حوزه را به نمایش گذاشتند.

در”پاویون شناختی” این ستاد در نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی مشهد شماری از شرکت های دانش بنیان  از جمله “پرتو دانش آسمان”، ” تجهیزگستر امید ایرانیان”،”لیو فناوری هوشمند”،” ارگ تجهیز دانش”،” فارمد تجهیز”،” مرکز پژوهشی روانسنجی هوشبهر”،” ایده پرداران مبتکر شریف”و”ایماژ ارتباط الکترونیک گستر”  با بهره مندی از سیاست های توانمند سازی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برای معرفی تجهیزات ، ابزارها و فناورهای شناختی فعالیت دارند.

پاویون شناختی ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی به مدت چهار روز از امروز هفدهم آبان ماه در نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی مشهد دایر و فعال است.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و صنایع وابسته در مشهد به عنوان یکی از نمایشگاه های تخصصی ملی و بین المللی جهت کمک به توسعه و پیشرفت پزشکی و توریسم سلامت در منطقه طی هجده دوره برگزاری موفق حائز اهمیت می باشد.

معرفی آخرین تکنولوژی‌ها و دستاوردها  و توانمندی‌های فعالان و صنعتگران حوزه مهندسی پزشکی داخلی و خارجی و افزایش زمینه همکاری دو و چند جانبه بین‌ تولیدکنندگان و خریداران در ایران، کشورهای همسایه و آسیای میانه و حاشیه خلیج فارس از اهداف این نمایشگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید