استقبال علاقه مندان حوزه علوم شناختی از اکران فیلم مستند سینمایی” کاپیتان من”

You are currently viewing استقبال علاقه مندان حوزه علوم شناختی از اکران فیلم مستند سینمایی” کاپیتان من”
۲۳۶ Views

اکران فیلم مستند سینمایی”کاپیتان من”که به منظور افزایش آگاهی های عمومی نسبت به دانش علوم شناختی، ارتقای بهداشت و سلامت مغز و ساختارهای و کارکردهای آن با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی ساخته شد، با استقبال علاقه مندان حوزه علوم شناختی قرار گرفت.

این فیلم مستند۹۰ دقیقه ای جمعه شب بیست و هشتم مهرماه در پردیس سینمایی چارسو برای جمع زیادی از کارکنان و مدیران و مسوولان معاونت علمی ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی  به نمایش در آمد.

فیلم کاپیتان مغز من به تهیه کنندگی “بهرام رادان” تهیه کننده و بازیگر سینما و به کارگردانى “سیاوش صفاریان پور” ساخته شده و داستان فیلم کنجکاوى این بازیگر براى کشف رازهاى مغز انسان است.

مهرداد نعیمی” نویسندگى متن داستانی این مستند را برعهده دارد و “بهرام رادان” علاوه بر تهیه کنندگى، به عنوان راوى در این فیلم مستند نقش آفرینی می کند.

فیلم سینمایی “کاپیتان من” پیشتردر چندین مراکز فرهنگی، علمی و آموزشی برای دانشجویان ، اساتید، محققان و علاقه مندان به رشته های مرتبط با علوم شناختی و اعصاب به نمایش گذاشته شد.

جایزه بهترین مستند بیست و دومین مراسم سینمایی، تلویزیونی دنیای تصویر (جشن حافظ) نیز به فیلم مستند سینمایی” کاپیتان من” تعلق گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید