توانمندی های شناختی در کنگره رویکرد های نوین شناختی در ورزش به نمایش در می آید

You are currently viewing توانمندی های شناختی در کنگره رویکرد های نوین شناختی در ورزش  به نمایش در می آید
۳۳۶ Views

ستاد توسعه علوم و فناوری ‌های شناختی توانمندی های شناختی را با برپایی”پاویون محصولات شناختی”در کنگره رویکرد های نوین شناختی در ورزش به نمایش می گذارد.

درپاویون اختصاصی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی دراین کنگره ، شش شرکت استارتاپی و دانش بنیان فعال در حوزه های شناختی دستآورد ها و محصولات فناورانه را به برای کمک به امر توسعه و تقویت ورزش با رویکردهای شناختی در معرض معرفی و نمایش می گذارند.

در کنگره رویکرد های نوین شناختی در ورزش مباحث و موضوعاتی از جمله شناخت در ورزش ، یادگیری ، حفظ و ارتقا مهارت های شناختی – حرکتی ، توانبخشی شناختی ، پزشکی ورزشی با تمرکز بر کارکرد های شناختی توسط اساتید و متخصصان مورد بررسی و گفت و گو قرار می گیرد.

در این کنگره همچنین برای آشنایی علاقه مندان و ورزشکاران شش کارگاه تخصصی تحریک مغناطیسی و الکتریکی مغز ، آزمون های شناختی در ورزش با استفاده از نرم افزارها و نقشه برداری مغز در ورزش نیز برگزار می شود.

کنگره رویکردهای نوین شناختی در ورزش به مدت دو روز هشتم و نهم تیرماه جاری در ضلع غربی ورزشگاه آزادی سالن همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت در تهران گشایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید