دبیرستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی خواستار برنامه ریزی برای استفاده بهینه از فناوری های جدید درحوزه آموزشی شد

You are currently viewing دبیرستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی خواستار برنامه ریزی برای استفاده بهینه از فناوری های جدید درحوزه آموزشی شد
۱۲۸ Views

دکتر “سید محمد مهدوی” دبیر ستاد توسعه فناوری‌ های شناختی در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ملی اسباب بازی با حضور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نقش علوم جدید درحوزه آموزشی اظهار داشت : در آینده شاهد نفوذ و تاثیر علوم و فناوری های شناختی از جمله هوش مصنوعی در نظام آموزش و پرورش خواهیم بود و می بایست برای ورود این حجم از فناوری های جدید به نظام آموزشی کشور برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه در مقطع کنونی اختلالات یادگیری در میان دانش‌آموزان افزایش یافته است ، گفت: استفاده از انواع اسباب ‌بازی ها می تواند برای رفع این اختلالات بسیار موثر و مفید باشد.

دکتر مهدوی بهره گیری از صنعت اسباب بازی را برای ارتقا و توانمند سازی یادگیری در کودکان امری حیاتی دانست و بر لزوم برنامه ریزی برای ورود فناوری های جدید درحوزه آموزش و پرورش تاکید کرد.

دبیر ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی در بخشی دیگر از سخنانش خاطر نشان کرد: اسباب ‌بازی برای توانمند سازی سطح یادگیری دانش آموزان بسیار موثر است و ستاد آماده است تا همکاری مناسبی را در این حوزه با وزارت آموزش و پرورش برنامه ریزی و ترسیم کند.

مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ملی اسباب بازی روز شنبه هفتم بهمن ماه با حضور رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش ، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جمعی از مقامات و شخصیت ها و دست‌اندرکاران صنعت اسباب ‌بازی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید