دومین جشنواره “ایده تا محصول صنعت ارتباطات” با حمایت معاونت علمی ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار می شود

You are currently viewing دومین جشنواره “ایده تا محصول صنعت ارتباطات” با حمایت معاونت علمی ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار می شود
۶۰ Views

با هدف کمک به شکل گیری و تقویت زیست بوم نوآوری در صنعتICT  ، دومین جشنواره “ایده تا محصول صنعت ارتباطات” با حمایت معاونت علمی ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار می شود.

کمک به شکل‌گیری و تقویت زیست ‌بوم نوآوری در صنعت I CT مأموریت اصلی این جشنواره عنوان شده  و در این مسیر با استفاده از ظرفیت‌ شرکت ‌های فعال و توانمند این حوزه در جهت رفع نیازهای فناورانه این زیست‌ بوم حرکت می‌کند.

مخاطبان این دوره از جشنواره، شرکت ‌ها و تیم ‌های فعال دارای طرح و ایده در سه حوزه راهکار‌های هوش‌ مصنوعی در صنعت تلکام، راهکار‌های نسل پنجم شبکه تلفن همراه و راهکارهای ابری و مراکز داده هستند.

طرح ‌های برگزیده این جشنواره مشمول حمایت مالی و سرمایه‌گذاری تا سقف ۷۰۰ میلیارد ریال، جایزه نقدی ۳ میلیارد ریالی به سه طرح اول و جوایز غیرنقدی نظیر امکان همکاری با بزرگترین شرکت‌های صنعت ارتباطات، تضمین خرید، راهبری صنعتی و تخصصی خواهند شد.

این رویداد با همکاری و مشارکت شرکت‌ های صنعت ارتباطات و حمایت‌ معاونت نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، سندیکا صنعت مخابرات و نظام صنفی رایانه‌ای  و با حمایت ویژه همراه اول و با رویکرد نوآوری باز به صورت سالانه در سطح ملی برگزار می‌شود.

فراخوان دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات همراه اول توسط مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور و در سایت برنامه چلنج برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشترتنها تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ به نشانی https://challenge.ir/sl/HA1/ مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید