دعوت ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی از مراکز فناور و دانش بنیان فعال حوزه شناختی برای شرکت در چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو 

You are currently viewing دعوت ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی از مراکز فناور و دانش بنیان فعال حوزه شناختی برای شرکت در چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو 
۲۰۱ Views

ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی در نظر دارد به منظور توسعه فناوری ها و ارایه توانمندی ها و ظرفیت ها در حوزه علوم شناختی در پاویون معاونت علمی ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو – Iran Nano) ۲۰۲۳ ) فعالانه شرکت کند.

ایجاد تعامل و همکاری میان فناوران و متخصصان برای توسعه و گسترش تولیدات و محصولات خلاق و فناورانه درحوزه شناختی، آشنایی دانشجویان، اعضای هیات‌علمی و مسوولین مراکز تخصصی و دانشگاهی با توانمندی ‌های علمی دراین حوزه و نیز سیاست‌ها و برنامه های حمایتی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از اهداف شرکت این ستاد در پاویون معاونت علمی در این نمایشگاه یاد شده است.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از مراکز و شرکت ها ی فناور و دانش بنیان فعال در حوزه شناختی دعوت می کند برای معرفی دستاورهای و توانمندی های شناختی و ارایه پتانسیل ها ی علمی و تحقیقاتی در این حوزه در چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو شرکت کنند.

چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو – Iran Nano) ۲۰۲۳  )ستاد توسعه فناوری نانو  در تاریخ ۱۳ الی ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می شود.

نمایشگاه فناوری  با اهدافی نظیر شناخت پتانسیل‌های تحقیقاتی و صنعتی و ارتقای دانش عمومی در حوزه فناوری نانو هر ساله با هدف اعتلای این شاخه از فناوری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور فناوران داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید