سومین دوره جامع آموزش علوم و فن آوری های شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برگزار می شود

You are currently viewing سومین دوره جامع آموزش علوم و فن آوری های شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برگزار می شود
۳۶۳ Views

به منظورتربیت و تامین نیروی انسانی سومین دوره جامع آموزش علوم و فن آوری های شناختی ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته های مرتبط با علوم شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برگزار می شود.

اولین و دومین دوره این رویداد علمی آموزشی اواخر سال گذشته برای علاقه مندان برگزارشد.

در سومین رویداد آموزشی ” مبانی علوم شناختی و مغز” ، “الکتروانسفالوگرافی کمی” ، “پتانسیل وابسته به رویداد” ، ” نوروفیدبک”، ” تحریک الکتریکی مغز ” ، ” ردیاب چشمی “، ” کسب و کار شناختی ” و ” سایکو فیزیک ” توسط گروهی از اساتید و کارشناسان حوزه های مرتبط با علوم شناختی برگزار می شود.
این دوره آموزشی از بیست و یکم اردیبهشت امسال در روز های پنجشنبه و جمعه بصورت آنلاین برگزار می شود و متقاضیان می توانند تا شانزدهم ماه اردیبهشت با ارسال رزومه علمی نسبت به ثبت نام در این رویداد درلینک mindplus.ir/education2 اقدام نمایند.

سومین دوره جامع آموزش علوم شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی توسط مرکز نوآوری و شتابدهنده علوم شناختی نوآوران ذهن آینده برگزار می شود.

علوم و فن آوری های شناختی به عنوان یکی از حوزه‌های جدید و میان رشته‌ای، در سال‌های اخیر مورد توجه علاقه مندان و پژوهشگران قرار گرفته است و مرکز نوآوری ذهن آینده با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی به منظور تربیت نیروی متخصص و آشنایی محققان رشته های مرتبط دورهای جامع علوم و فن آوری های شناختی را طراحی و برگزار می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید