دهمین همایش بین المللی علوم شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی برگزار می شود

You are currently viewing دهمین همایش بین المللی علوم شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی برگزار می شود
۱۷۰ Views

با هدف ایجاد فضای ارتباط و تعامل میان دانشمندان و پژوهشگران علوم شناختی، موسسه آموزش عالی علوم شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی دهمین همایش بین المللی دو سالانه علوم شناختی را برگزار می کند.

این رویداد در سه محور روانشناسی و شناخت ، علوم اعصاب و فناوری های عصب شناختی  با حضور شماری از محققان ، پژوهشگران ، اساتید و دانشمندان کشورمان و چندین کشور دیگر اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار می شود.

در دهمین  همایش بین المللی علوم شناختی در حوزه روانشناسی شناختی موضوعات زبان شناسی شناختی ، شناخت اجتماعی ، طراحی و شناخت، فلسفه ذهن و در محور علوم اعصاب ، مباحث تحریک مغزی ، علوم اعصاب شناختی ، علوم اعصاب شناختی بالینی ، نقشه برداری ، تصویر برداری عصبی و نیز در محور عصب شناختی علوم اعصاب و علوم اجتماعی محاسباتی ، هوش مصنوعی ، واسط مغز ، رایانه و فناوری عصبی  توسط اساتید و محققان و دانشمندان ارایه و تشریح می شود.

در این همایش کارگاه های آموزشی و کاربردی در حوزه های گوناگون علوم شناختی توسط اساتید این حوزه برای دانش پژوهان دایر می گردد.

این همایش با همکاری شماری دیگر از مراکز علمی، دانشگاهی و پژوهشی از بیست و ششم لغایت بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید