دوازدهمین رویداد هفته ترویج علم ایران با عنوان” علم و رسانه ” با رویکرد شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در باغ کتاب تهران آغاز شد

You are currently viewing دوازدهمین رویداد هفته ترویج علم ایران با عنوان” علم و رسانه ” با رویکرد شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در باغ کتاب تهران آغاز شد
۱۸۳ Views

دوازدهمین رویداد هفته ترویج علم ایران با عنوان” علم و رسانه “، با رویکرد علوم شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در محل باغ کتاب تهران آغاز شد.

این رویداد به منظور افزایش  دانش  و آگاهی اقشار مختلف مردم بویژه دانش آموزان و دانشجویان با عملکرد و توانمندی های مغز و ارتقای توانمندی های سلامت شناختی به مدت یک هفته با اجرای برنامه های متنوع  با همکاری باغ کتاب تهران در این مکان برگزار می شود.

در هفته ترویج علم و رسانه در باغ کتاب فیلم سینمایی مستند” کاپیتان من” ، سفری به جهان شگفت انگیز مغز از امروز شنبه تا پنجشنبه هفته جاری برای علاقمندان به نمایش در می آید.

در این رویداد همچنین تور بازدید از پردیس مغز برای بازدید کنندگان و علاقمندان به حوزه دانش علوم شناختی نیز  در محل باغ کتاب برگزار می شود .

در این مرکز جذاب علمی سفری هیجان انگیز برای اشنایی با بخش های مختلف مغزامکان پذیر است و علاقمندان می توانند با دستگاه های تعاملی آن سرگرم و از طریق آن درباره پیشگیری و درمان اختلالات مغزی  بر اطلاعات خود بیفزایند.

نخستین پردیس مغز که با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در محل باغ کتاب تهران راه اندازی  و مورد بهره برداری قرار گرفته است از پنج بخش اصلی شامل ساختار مغز ، مغز سلولی ، مغز های آینده  ، مغز های متفاوت  و روش های  شناختی اطلاعات  برخوردار است و هر بخش با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات و نیز تصاویر آموزشی و فیلم و دستگاه های شبیه ساز  درک جهان پیچیده مغز را ساده و جذاب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید