دوازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی با حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی برگزار می شود

You are currently viewing دوازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی با حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی برگزار می شود
۳۰۰ Views

دوازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی به منظور توسعه فعالیت های پژوهشی، تبادل آخرین اطلاعات و یافته های تحقیقاتی و گسترش تعامل و همکاری میان متخصصان و پژوهشگران، با حمایت ستاد توسعه علوم و فنآوری های شناختی اوایل دی ماه امسال در تهران برگزار می شود.

دکتر”رضا خسرو آبادی” دبیر علمی بخش پایه این کنگره با اشاره به اینکه در این کنگره سمپوزیومی تحت عنوان “فناوری های نوین و جراحی های مغز و اعصاب” نیز برپا می شود، گفت: آشنایی متخصصان، پژوهشگران، کارشناسان و دانشجویان با مباحث مربوط به علوم اعصاب و اعصاب شناختی و کاربرد آن در درمان بیماری ها و گسترش تعاملات بین المللی از دیگر اهداف برپایی این رویداد علمی و تخصصی است.

وی علوم شناختی ، علوم اعصاب محاسباتی ، توانبخشی شناختی ، تکنولوژی های جدید در علوم اعصاب ، تحرکات عصبی؛ هیجانات، انگیزه و رفتار و نیز اختلالات رشدی را از موضوعات و محورهای این رویداد علمی بیان داشت.

دکتر خسرو آبادی خاطر نشان کرد: در این گردهمایی شماری از اساتید ، محققان و متخصصان و پژوهشگران آخرین اطلاعات و یافته ها در حوزه‌های علوم اعصاب و اعصاب شناختی را در قالب سخنرانی ارائه می‌دهند و چندین پنل تخصصی نیز تشکیل می‌شود.

دبیر علمی بخش پایه دوازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی همچنین یادآور شد: در این کنگره، جایزه مغز وشناخت اهوازی ویژه پژوهشگران جوان نیز برگزار می‌شود.این جایزه که به یاد “علی ابن عباس مسعودی” پزشک بزرگ ایرانی قرن چهارم هجری بنام جایزه”اهوازی ” نامگذاری شده به تعدادی از پژوهشگران جوان و ارائه دهندگان مقالات اهدا می گردد.

دوازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی توسط انجمن علوم اعصاب ایران، دانشگاه علوم پزشکی ایران و شماری دیگر از مراکز علمی و تخصصی به مدت سه روز از ششم تا هشتم دیماه امسال در مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید