دوره‌ی جامع آموزشی آزمون های روانی بالینی و شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی

You are currently viewing دوره‌ی جامع آموزشی آزمون های روانی بالینی و شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی
۱۹۳ Views

دوره‌ی جامع آموزشی آزمون های روانی بالینی و شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برگزار می شود.

در این دوره سنجش روانی و تفاوت آن با روانسنجی، قضاوت بالینی و روش ارزیابی داده ها، آزمون های اضطرابی و افسردگی، آزمون های شخصیت (NEO, MMPI و میلون)، آزمون های هوش، آزمون های نرم افزاری و قلم-کاغذی شناختی (کارت های ویسکانسین، آزمون های حل مسئله، نرم افزار CANTAB، نرم افزار REHACOM، نرم افزار سنجش توجه IVA) ارائه می شود.

این دوره آموزشی با همکاری گروه علمی سیناپس، گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی ایران و حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در تاریخ ۱۷ آذر ۱۴۰۲ دایر می گردد.

این دوره به صورت آنلاین به مدت ۵۰ ساعت برای گروه مخاطبان روانپزشکان و رزیدنت‌های روانپزشکی، روانشناسان، مشاوران، دانشجویان و دانش آموختگان علوم شناختی، علوم تربیتی و علوم توانبخشی تشکیل می شود. همچنین امکان ثبت نام با تخفیف ۵۰ درصد با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برای ۵۰ نفر مخاطب جامعه هدف وجود دارد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات و ثبت نام در این رویداد آموزشی از طریق https://irsynapse.com/product/assessmentcourse اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید