دوره آموزشی تربیت مشاور تحصیلی با رویکرد شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برگزار می شود

You are currently viewing دوره آموزشی تربیت مشاور تحصیلی با رویکرد شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برگزار می شود
۳۸۲ Views

در راستای توسعه دانش علوم شناختی و تامین نیروی انسانی مجرب ، دوره آموزشی تربیت مشاور تحصیلی با رویکرد شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برگزار می شود.

این دوره آموزشی توسط گروهی از اساتید از دانشگاه های تهران ، شهید بهشتی ، خوارزمی و علامه طباطبایی برگزار و فارغ التحصیلان و دانشجویان روانشناسی ، مشاوره ، کار درمانی ، گفتار درمانی ، علوم شناختی، علوم تربیتی و معلمان می توانند در آن شرکت کنند.

 

دوره تربیت مشاور تحصیلی با رویکرد شناختی از بیست و دوم دیماه امسال بصورت غیر حضوری در روزهای پنجشنبه و جمعه و به مدت ۵۸ ساعت ادامه می یابد.

این دوره با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی با ۵۰ درصد تخفیف ویژه دانشجویان و ۳۰ درصد تخفیف ویژه معلمان و مشاوران مدرسه برگزار و مدرک پایان دوره از دانشگاه تهران به صورت دو زبانه صادر می شود.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر دوره و ثبت نام از طریق https://irsynapse.com/product/academic-advisor-course اقدام نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید