دومین دوره جامع آموزش علوم و فن آوری های شناختی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی درحوزه شناختی برگزار می شود

You are currently viewing دومین دوره جامع آموزش علوم و فن آوری های شناختی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی درحوزه شناختی برگزار می شود
۳۳۸ Views

دومین دوره جامع آموزش علوم و فن آوری های شناختی ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته های مرتبط با علوم شناختی به منظورتربیت و تامین نیروی انسانی با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برگزار می شود.

اولین دوره این رویداد علمی آموزشی دی ماه امسال برای علاقه مندان برگزارشد.

در دومین رویداد آموزشی ” مبانی علوم شناختی و مغز” ، “پتانسیل وابسته به رویداد” ، ” تحریک الکتریکی مغز ” ، ” ردیاب چشمی “، ” کسب و کار شناختی “، ” سایکو فیزیک ” ، نوروفیدبک و بایوفیدبک ” و ” الکتروانسفالوگرافی کمی” توسط هشت تن از اساتید و کارشناسان حوزه های مرتبط با علوم شناختی آموزش داده می شود.

این دوره آموزشی از سیزدهم بهمن امسال در روز های پنجشنبه و جمعه بصورت آنلاین برگزار می شود و متقاضیان می توانند تا دهم بهمن ماه با ارسال رزومه علمی نسبت به ثبت نام در این رویداد درلینک پیوست اقدام نمایند.

mindplus.ir/education2

دومین دوره جامع آموزش علوم شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی توسط مرکز نوآوری و شتابدهنده علوم شناختی نوآوران ذهن آینده و با مشارکت فن آوران سرمد برگزار می شود.

علوم و فن آوری های شناختی به عنوان یکی از حوزه‌های جدید و میان رشته‌ای، در سال‌های اخیر مورد توجه علاقمندان و پژوهشگران قرار گرفته است. مرکز نوآوری ذهن آینده با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی به منظور تربیت نیروی متخصص و آشنایی بیشتر پژوهشگران رشته‌های مرتبط، دوره‌های جامع علوم و فن آوری های شناختی را طراحی و برگزار می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید