دوازدهمین رویداد هفته ترویج علم ایران با عنوان”علم و رسانه” با رویکرد علوم شناختی با استقبال بازدیدکنندگان روبروشد

You are currently viewing دوازدهمین رویداد هفته ترویج علم ایران با عنوان”علم و رسانه” با رویکرد علوم شناختی با استقبال بازدیدکنندگان روبروشد
۱۸۴ Views

دوازدهمین رویداد هفته ترویج علم ایران با عنوان”علم و رسانه” با رویکرد علوم شناختی تحت حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی و همکاری انجمن ترویج علم و باغ کتاب درمحل باغ کتاب تهران با استقبال اقشار مختلف مردم بویژه دانش آموزان روبرو شد.

این رویداد به منظور افزایش دانش و آگاهی اقشار مختلف مردم بویژه دانش آموزان و دانشجویان با عملکرد و توانمندی های مغز و ارتقای توانمندی های سلامت شناختی به مدت یک هفته با اجرای برنامه های متنوع  با همکاری باغ کتاب تهران دراین مکان برگزار شد.

درهفته ترویج علم و رسانه در باغ کتاب فیلم سینمایی مستند”کاپیتان من” سفری به جهان شگفت انگیز مغز به مدت یک هفته برای علاقمندان و بازدیدکنندگان به نمایش درآمد و تور بازدید از پردیس مغز برای بازدید کنندگان و علاقمندان به حوزه دانش علوم شناختی نیزدر محل باغ کتاب برگزار شد.

دراین مرکزجذاب علمی دانش آموزان و علاقه مندان ضمن بازدید از بخش های مختلف پردیس مغز با ساختار و عملکردهای مغز و نیز راههای پیشگیری ، درمان اختلالات مغزی  و توانمند سازی عملکرد های شناختی  آشنا شدند.

پردیس مغز که با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در محل باغ کتاب تهران راه اندازی  و مورد بهره برداری قرار گرفته است از پنج بخش اصلی شامل ساختار مغز ، مغز سلولی ، مغز های آینده  ، مغز های متفاوت  و روش های  شناختی اطلاعات  برخوردار است و هر بخش با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات و نیز تصاویر آموزشی و فیلم و دستگاه های شبیه ساز  درک جهان پیچیده مغز را ساده و جذاب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید